close
唸書唸到期末有點倦了

明天把最後一科考完 就可以專心做論文了

想起期初的時候,列出了自己這學期要做的事

朋友都說,如果妳真的做到了,妳就是女超人了。

是吧!我真的潛力無窮,雖然不是事事都如我所願

但冥冥中自有安排

所以凡事盡力

放鬆心情

路會越走越寬的。

上禮拜讀到了這篇出自聖經的文章,當時心情有點複雜,讀著讀著就哭了。

我想這也許可以作為我的最終目標,所以不管在達成目標的路上發生什麼事,要做什麼改變,只要方向對了,就沒什麼好憂慮的。


" Rejoice always, never cease praying, render constant thanks; such is God's will for you in Christ Jesus.

Do not stifle the spirit. Do not despise prophecies. Test everything; retain what is good. Avoid any semblance of evil.

May the God of peace make you perfect in holiness. May you be preserved whole and entire, spirit, soul, and body, irreproachable at the coming of our Lord Jesus Christ. He who calls us is trustworthy, therefore he will do it." I Thes 5, 16-24


所以我要每天都快樂,感謝我所擁有的一切,感謝愛我的人,永遠不要停止祈禱。希望所有愛我的,我愛的人,和那些我不認識的人,都因為發現在心中的光,不再迷失。
arrow
arrow
    全站熱搜

    weihlee 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()